Profesionálně zpracovaná prezentace a správně zvolená marketingová strategie dokáže oslovit co největší množství potencionálních zájemců, čímž výrazně zvyšuje šanci na úspěšný prodej nemovitosti za co možná nejvyšší cenu. V připraveném planu Vám přesně popíši, jak budu Váši nemovitost nabízet a provedu cenovou analýzu prodaných objektů za posledních 12 měsíců na základě reálných dat o prodejích s údaje o transakčních cenách podle Katastru nemovitosti. Výsledkem bude nemovitost se správně nastavenou cenou, atraktivně prezentována zájemcům na všech nejsledovanějších placených realitních portálech, s využitím placené inzerce na sociálních sítích, prezentována na vlastním webu a na stránkách profesionálních realitních makléřů komunity QARA. Tato marketingová strategie zajistí, že se nabídka Vaší nemovitosti dostane za krátký čas mezi tisíce možných zájemců o koupi nemovitosti ve Vašem okolí a v okolí Vaší nemovitosti.

Do kvalitních prezentací nemovitosti patři profesionální fotografie, videoprohlídka interiéru i exteriéru a záběry z dronu. Součástí těchto služeb jsou profesionální prezentační půdorysy. Kvalita prezentace rozhoduje o samotném úspěchu celého obchodu. Nemovitost, která je profesionálně prezentována přitahuje mnohem více pozornosti a potencionálních zájemců, díky tomu se prodává rychleji a s konečnou cenou o 8 až 15 % vyšší, než je cenový průměr lokality.

Ve své práci používám virtuální home staging, který umožňuje upravit prázdný domeček, byt nebo nemovitost před rekonstrukcí. Home staging lze také použít u nemovitostí, kde nelze publikovat skutečné fotky v prezentaci a to tak, jak by mohly případně vypadat v ideálním stavu. Jedná se o profesionálně zpracovaný návrh vizualizaci zařízení nemovitosti nábytkem, spotřebiči a dekorací tak, aby vše působilo přirozeně a odpovídalo představám budoucích zájemců. Využívám i home staging, kdy odborná firma vybere a doveze luxusní nábytek a doplňky, pověsí záclony, dekorace a pak se nemovitost nafotí. Tyto technologie používám jednak pro výhodnější prodej nemovitosti, ale i pro lepší představu kupujícího o dispozici, velikosti a možném řešení prostoru.

Inzeruji nabídky na cca 19 placených portálech. Inzerování na nejsledovanějších placených realitních portálech je nezbytnou nutností. Samozřejmosti je i pravidelné TOPování nabídky – každé TOPování posune inzerát vždy na první stranu vyhledávání výsledků mezi novinky.

V současné velké konkurenci a kvalitě ostatních nabídek nestačí jen sestavit text inzerátu a vložit fotky. Je třeba také počítat s dobrou přípravou a různými způsoby nabízení nemovitosti, které se navzájem propojí tak, aby vytvořily co nejširší možnosti získat kupujícího. Mezi nejúspěšnější nástroje prodeje patří hlavně kampaně na sociálních sítích. Postarám se o správné nastavení těchto kampaní, které efektivně a cíleně oslovují správnou cílovou skupinu uživatelů, díky čemuž se zvyšuje šance na rychlý prodej Vaší nemovitosti.

Vlastní webové stránky makléře pomáhají posílit důvěryhodnost nemovitosti a zvyšují její hodnotu. Díky umístění Vaší nabídky na mém vlastním webu a webu profesionálních makléřů komunity QARA podpoříme návštěvnost a získáme nové zájemce. Využívám programové zabezpečení, které uvádí každodenní statistiky návštěvnosti inzerátů na realitních portálech a na webových stránkách, což umožňuje rychle reagovat na pokles zájmu o nemovitost.

Tento web používá soubory cookies pro analytiku a vyhodnocování návštěvnosti webu. Tyto informace využíváme pouze pro interní potřeby a dále je nesdílíme.